Αλαφροσημειώματα του Λορνιόν

Αλαφροσημειώματα. 5-2-2008 Επεσε τόσο χιόνι φέτος που τα τελευταία 25 χρόνια δεν ξανάδα,θυμούμαι μόνο στα 50 με 60 του περασμένου αιώνα τις παραπλήσιες χιονοθύελες του Μοντρεάλ.Τότες σ¨αυτή την πόλη υπήρχε ενδιαφέρον και μέσα για την άρση του χιονιού και ομολογώ πως τα αποτελέματα ηταν καταπληκτικά..Η συγκοινωνία τότες κόλαγε σαν η χιονοθύελα ήταν μεγίστη.Σε μια τέτοια μάλιστα χώθηκε η κυρία μου μέχρι τον λαιμό και τυχερή ήτανε που βρέθηκαν κοντά δυο Γάλλοι που την έβγαλαν από την δύσκολη θέση.Αλλά εδώ φαίνεται να ειναι άλλος Θεός , τα χιόνια βλέπω να μένουν στους δρόμους ,σπρωγμένα στοιχειωδώς στις άκρες περιμένοντας την βροχή η τον ήλιο για να λυώσουν..Ενα ακόμη περίεργο που συμβαίνει σε γειτονιές είναι να ατενίζεις τον μισό δρόμο μισοκάθαρο ,φαίνεται κόποιο εκχιονιστικό πέρασε και τον άλλο μισό αιχμάλωτο του χιονιού. Σκέφτηκα πως κάποιος επίσημος θάμενε στο καθαρισμένο κομμάτι η κάνω λάθος? Ειλικρινά προσεύχομαι νάχουν για φέτος τελειώσει οι χιονιές γιατί η ζωή μας γίνεται μίζερη. Κατεβαίνοντας πριν λίγες μέρες για θεραπεία στο χέρι μου, εζησα τούτο το πρωτόγνωρο.Λίγο πιο πέρα από την είσοδο της κλινικής ενας μαντράχαλος του δρόμου άρπαξε αγκαλιάζοντας τον γυιό μου σαν νάταν γνωστοί. Αυτή την εντύπωση συνέλαβα.Ζητούσε ,όπως αργότερα έμαθα, επιμόνως 2 δολλάρια τα οποία ογυιός μου του έδωκε ,αφου δεν μπορούσε να λυθεί από το σφιχταγγάλιασμα του.Δεν γνώριζα τι συμβαίνει ,έβλεπα και περίμενα ,αλλά και ετοιμαζόμουν παρά την ηλικία μου να του φέρω το μπαστούνι στο κεφάλι.Κι¨έλεγα στον φτωχό τον εαυτό μου .Μωρέ άνθρωπε σε τι κοινωνία ζεις?Δεν υπάρχει καλίτερος τρόπος να ζητήσεις κάτι από τον συνάνθρωπο με λίγη ευγένεια αν η ανάγκη το καλεί? Στοχάζομαι ακόμη το ερώτημα. Λορνιόν.-

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc