361 degrees:to RIO,H ellada kai h nea kineziki aθλητικη φιρμα



Τελ. ενημ.: 31/08/2016 - 21:36
Δημοσιεύθηκε: 31 Αυγούστου 2016 - 09:14361 degrees: Το Ρίο, η Ελλάδα και η νέα κινεζική αθλητική φίρμα
1
 0 5+10 0
Ιδρυθείσα μόλις το 2003, η εταιρία που τράβηξε την προσοχή εκατομμυρίων θεατών είναι η νέα αναπτυσσόμενη αθλητική φίρμα παγκοσμίως. Η στρατηγική της, τα μεγέθη της και ο Έλληνας αντιπρόσωπός της.
«361 degrees»: Η νέα κινεζική αθλητική φίρμα και η ελληνική ολυμπιακή ομάδα
Μια επίσκεψη στη μεγαλύτερη έκθεση αθλητικών ειδών στη Γερμανία και ο κατάλληλος χρονισμός υπήρξε η αφορμή για να γνωρίσουμε και στην Ελλάδα την πιο «φρέσκια» και συνάμα δυναμικά αναπτυσσόμενη διεθνή φίρμα αθλητικών, την 361 degrees.
Η έντονη παρουσία της φίρμας στους Ολυμπιακούς του Ρίο αλλά και το γεγονός του ότι «έντυσε» την ελληνική αποστολή κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης των Αγώνων αποτέλεσε το πλέον μαζικό λανσάρισμα, σημειώνει ο Νίκος Ζιάκας, βασικός μέτοχος της εταιρίας Σπόσα ΕΠΕ, η οποία κατέχει την αποκλειστική αντιπροσώπευση των ειδών της 361 για Ελλάδα και Κύπρο.
Ο ίδιος αναφέρει πως προ διετίας εντόπισε την 361, τη δεύτερη αυτή τη στιγμή μεγαλύτερη κινεζική φίρμα αθλητικών, και επιδίωξε την απόκτηση της αντιπροσωπείας της. Η κίνηση αποδείχθηκε χρονικά σωστή,καθώς συνέπιπτε με την προσπάθεια εισόδου της κινεζικής εταιρίας τόσο στην αγορά των ΗΠΑ όσο και στην ευρύτερη αγορά της Ευρώπης, αλλά και με την επιλογή της κινεζικής εταιρίας να γίνει υποστηρικτής των Αγώνων του Ρίο, αλλά και ειδικότερα της ελληνικής αποστολής, η οποία «εισέρχεται πρώτη στο στάδιο των Ολυμπιακών Αγώνων», και ως εκ τούτου χαίρει ειδικής προβολής.
Η συνεργασία των δύο πλευρών άρχισε ουσιαστικά στα τέλη του 2014, και απέδωσε μέχρι στιγμής τη σταδιακή ανάπτυξη του δικτύου 30 πελατών στην ελληνική αγορά, αλλά έπεται συνέχεια. «Προς το παρόν τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη, η 361 έχει εισέλθει μόνο με αθλητικά υποδήματα, παρά το γεγονός του ότι διαθέτει ευρύτατη γκάμα sportswear», αναφέρει ο κ. Ζιάκας, εξηγώντας παράλληλα ότι η κινεζική εταιρία έχει επενδύσει στο τεχνικά άρτιο αθλητικό παπούτσι, γεγονός που την κατατάσσει στο μεσαίο προς υψηλό τιμολογιακό τμήμα της αγοράς αθλητικής υπόδησης.
Σημειώνεται ότι η κινεζική φίρμα, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Σανγκάης, ιδρύθηκε μόλις το 2003 και διαθέτει σήμερα περισσότερα από 3.000 σημεία πώλησης στην Κίνα. Στο α' εξάμηνο του 2016 παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 15,7%, στα 343 εκατ. ευρώ περίπου.
Σε ό,τι αφορά στην εταιρία Σπόσα ΕΠΕ, δραστηριοποιείται εδώ και περίπου 20 χρόνια στην αγορά ένδυσης, έχοντας μάλιστα έως πρότινος ως κύριο αντικείμενο τη διάθεση και εμπορία νυφικών (!) της αμερικανικής φίρμας Demetrios. Το 2010 ωστόσο η διοίκησή της πραγματοποίησε μια θεαματική στροφή, εισερχόμενη στον χώρο των αθλητικών ειδών.
Απορροφώντας το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας ΜΑΚΟΝΑ ΑΕ, απέκτησε ταυτόχρονα στη διάθεσή της τη διανομή και εμπορία των εξειδικευμένων αθλητικών εταιριών MOLTEN (μπάλες), UVEX (σε είδη ΣΚΙ και αθλητικά γυαλιά ηλίου), SPYDER και RUSTY. Η ένταξη στο χαρτοφυλάκιο της κινεζικής 361 δεν ήταν και η μοναδική καθώς προ μηνών η εταιρία ανέλαβε επίσης την αντιπροσώπευση των αθλητικών ειδών της αμερικανικής Oakley, η οποία σύμφωνα με τον κ. Ζιάκα θα προσθέσει στο προϊοντικό μίγμα της Σπόσα ΕΠΕ και το lifestyle αθλητικό brand που της έλειπε.
Η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά αθλητικών ειδών ήδη ωφελεί την ελληνική εμπορική εταιρία καθώς στο α' εξάμηνο οι πωλήσεις της τρέχουν με ρυθμό αύξησης κατά 20%. Το 2015, η εταιρία παρουσίασε κάμψη πωλήσεων στο 1,372 εκατ. ευρώ από 1,469 εκατ. ευρώ το 2014, γεγονός που ωστόσο αποδίδεται στην αναδιάρθρωση της δραστηριότητας, με τον οίκο νυφικών Demetrios να περιορίζει την παρουσία του στην ελληνική αγορά και τα ομώνυμα σημεία πώλησης που είχε αναπτύξει.
Σ' αυτό το πλαίσιο, η Σπόσα ΕΠΕ εμφάνισε μικρές ζημίες της τάξης των 72 χιλ. ευρώ έναντι κερδών της τάξης των 115 χιλ. ευρώ το 2014.

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»