Συζητήσεις επί συζητήσεων με την αξιολόγηση να παραμένει ανοιχτή 30/

Αντιδράσεις φέρνουν οι αλλαγέςΣυζητήσεις επί συζητήσεων με την αξιολόγηση να παραμένει ανοιχτή
30/05/2016

Με συνεχείς τηλεδιασκέψεις με τους εκπροσώπους των θεσμών προσπαθεί η κυβέρνηση να κλείσει τα ανοιχτά ζητήματα και να εφαρμόσει τα προαπαιτούμενα προκειμένου να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση.
Ωστόσο, τα πιο σοβαρά θέματα παραμένουν ανοιχτά και το κλείσιμό τους θα σημάνει την μεταφορά επιπλέον βαρών στους πολίτες.
Πρόκειται για τα «κόκκινα» δάνεια, το ΕΚΑΣ, το ταμείο ιδιωτικοποιήσεων, το ταμείο κοινωνικής αλληλεγγύης και το Ελληνικό, το οποίο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί ως τις 23 Μαΐου, αλλά δόθηκε παράταση ενός μηνός και τώρα γίνεται προσπάθεια να επισπευσθεί.
Πάντως, σύντομα αναμένεται η κατάθεση τροπολογιών στη Βουλή για τα ζητήματα που εκκρεμούν με τους θεσμούς.
Την ίδια ώρα, έντονες αντιδράσεις προκαλεί η κυβερνητική ρύθμιση που πέρασε μέσω του πολυνομοσχεδίου και επιτρέπει τη συμμετοχή υπουργών σε εξωχώριες εταιρείες (off-shore) αλλά και το σενάριο που προβλέπει πληρωμή μέρους των τελών κυκλοφορίας μέσω της βενζίνης.
Συγκεκριμένα, δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος αναφέρει πως με το άρθρο 178 του πολυνομοσχεδίου προβλέπεται ότι υπουργοί, βουλευτές και άλλοι αξιωματούχοι μπορούν πλέον να μετέχουν σε εξωχώριες εταιρίες, αρκεί η έδρα τους να είναι σε «φορολογικά συνεργάσιμες» χώρες, ακόμα και αν οι χώρες αυτές χαρακτηρίζονται από το υπουργείο Οικονομικών ως «φορολογικοί παράδεισοι», όπως οι Βρετανικές Παρθένοι Νήσοι, τα Νησιά Κέιμαν, Τζέρσεϊ, οι Βερμούδες κ.ά. όπου τα εισοδήματα φορολογούνται από 50% έως 100% χαμηλότερα σε σχέση με το αν θα φορολογούνταν στην χώρα μας.
Παράλληλα, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης ανέφερε ότι η κυβέρνηση εξετάζει την πληρωμή μέρους των τελών κυκλοφορίας μέσω της βενζίνης -η τιμή της οποίας θα αυξηθεί περαιτέρω μετά την αύξηση του ΕΦΚ.
Μιλώντας στο Mega, ο κ. Αλεξιάδης ανέφερε ότι στο πλαίσιο των αλλαγών που εξετάζονται για τον τρόπο φορολογίας των Ι.Χ. το 2017, σε ό,τι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας ένα από τα σενάρια προβλέπει ένα τμήμα τους -περίπου τα μισά- να καταβάλλεται εφάπαξ και τα υπόλοιπα να πληρώνονται μέσω της βενζίνης, η τιμή της οποίας θα αυξηθεί «κατά κάποια λεπτά».
Στόχος, όπως είπε ο υπουργός, είναι όσοι κάνουν μεγάλη χρήση βενζίνης να πληρώνουν περισσότερα τέλη κυκλοφορίας και όσοι κάνουν μικρότερη χρήση να πληρώνουν λιγότερα τέλη.   elzoni.gr

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»