Αλαφροσημειώματα

Αλαφροσημειώματα. Tεμπελιάσαμε στις γιορτές ,αφού αφίσαμε τους εαυτούς μας έκθετους στις λιχουδιές sτα μεζεδάκια και λιγάκι στου ηδύποτου την σαγηνευτική νωχέλεια ,ξεχνώντας τον άνθρωπο ,τον γείτονα ακόμα και τον συγγενή , μιας και η τηλεφωνική εταιρία , κορεσμένη ούσα από τις κλήσεις , δεν σούδινε την δυνατότητα της επαφής. Ετσι δίνεις και παίρνεις ευχές την επόμενη μέρα του χρόνου. Δεν έχω πρόθεση να χρησιμοποιώ χαρακτήρες και λέξεις από την αρχαία μας γλώσσα , έτσι μούρχονται στο νού και τις αραδιάζω ,βλέπεις το γήρας δεν βοηθά σε ερευνητική σκέψη , για να βρεθεί η ομιλουμένη που ταιριάζει στην πρόταση. Πέραν αυτού η απουσία μου από την χώρα έχει περιορίσει το λεξιλόγιό μου . Φέτος το ταχυδρομικό μου κουτί περιείχε δυο εκπλήξεις / η πρώτη μια κάρτα με ευχές του κατέναντι φίλου μου Ιταλού ,η δεύτερη ετέρου ευγενούς μοναχικού γείτονα -με κάρτα-ευχές και λίγες γλυκείες λιχουδιές /.Εδειξαν ανθρωπιά , που μου ήταν απροσδόκητη μα ευπρόσδεκτη ,ανταποκριθείς αυθημερόν με πλούσιες ευχές και λιχουδιές ως έδει. Μπήκαμε στην ρουτίνα του νέου μας του χρόνου ,που ακούει στο νούμερο 2006 και που πολύ θάθελα 1/την παγκοσμιοποίηση όχι τόσον αδηφάγο ,να ,νάχει ας πούμε ,λίγο πιο ευγενές και χαρωπό πρόσωπο , νάναι λιγάκι πιο μαλθακή και λογική στην τιμή της , 2/τους πολέμους να σταματήσουν , 3/την ειρήνη ανάμεσα σε ηγέτες και λαούς εδραιωμένη σαν αγαθό ζωής , και την τεχνολογία σε πρόοδο τέτοια , που νάχει την δυνατότητα να προφυλάξει το γένος των ανθρώπων από τίς φοβερές απειλές του σύμπαντος..Τούτα τα λίγα μου κατεβήκανε στο νού τα αράδιασα κι’οποιος θέλει τους ρίχνει μια ματιά ,κατά τα άλλα σας χαιρετώ ,με την ευχή του χρόνου να τα ξαναπούμε . Λορνιόν.- lornion.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»