άγνωστα και θαυμαστά.

Στις διακοπές μου κάτου στ'Αργοστόλι μούτυχε να συναντήσω φίλο αγαπητό από τα παληά , τον Σταματάτο τον Μεμά. Μονόπωλης (το χωριό του αναφέρεται σε νεοεκδοθέν βιβλίο σχετικό με την ομηρική Ιθάκη) με πνεύμα καλλιεργημένο και σπινθηροβόλο, με προκάλεσε να του εξηγήσω την λέξη "κοινωνία "λέγοντάς μου πως οι Κεφαλλήνες από την εποχή του Οδυσσέα, ηταν πέραν του δέοντος κοινωνικοί.Είδες λοιπόν ,μου λέει, πως πολλοί από μας δεν ξέρουμε τα βασικά της γλώσσας μας?Δεν ξέρεις μου λές ,και σου εξηγώ .Βασική λέξη ελληνική και από τις πρωταρχικές στο οικοδόμημα της ανθρώπινης ανάγκης. ΩΝΙΟΝ ,λέξις που σημαίνει κάθε είδους αγαθό-ψώνια και ΚΟΙΝΟΣ που σημαίνει δικό μου και δικό σου μοιραζόμαστε το κάθε ώνιον, τουτέστιν κοινά τα ώνια ,/κοινωνία/να η λέξη που προήλθε από ανάγκη που επέβαλε η ζωή.).Λέξη ελληνική ,πρωταρχική μπορώ να πώ ,πάνω στην οποία στηρίχτηκαν οι πυρήνες της ζωής μας. Να ο πλούτος των Ελλήνων ,από τον οποίο πάντα θα διδάσκονται οι άλλοι, είτε το θέλουν ,είτε όχι. Λορνιόν. www.lornion.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»