στην εγγονή μου που γιορτάζει.

Στην εγγονή μου που γιορτάζει. Εγώ ο παπούς ογδόντα χρονών , κ’εσύ η μικρή μου εγγονή ενός χρονού αύριο.Ανάμεσά μας 4/5 του αιώνα . Στο αφιέρωμα τούτο , πούναι ξεχωριστό γιατί εχεις τα πρώτα σου γενέθλια , θα πω oσα εχω στο νού , για να τα διαβάζεις οπότε μπορείς με σκοπό να με θυμάσαι. Υπάρχουν κι’αλλα γραφήματα παληά που αναφέρονται σε σένα ,σαν μεγαλώσεις θα τα συναντάς στου ιντερνετ τα φόρουμς. Ησουνα μικρή και πρόσχαρη ,με δυό ματάκια ερευνητικά που σκόρπιζαν χαρά και εξυπνάδα , που τάφερνες δεξιά κι’αριστερά για να χορτάσουν το φώς π’αντίκρυζες, , σαν να μη ήξερες τι είναι . Μα σάρεσε γιατί ηταν .λαμπερό. Επεφτες από έκπληξη σε έκπληξη βλέποντας το κάθε τι ,είχες μια τρομερή δύναμη που μ’εκανε να πιστεύω πως θα είχες μπόλικα περισσεύματα για την μετέπειτα νεανική ζωή. Ετρεχες αρκουδιστά με μπρίο να κατακτήσεις , να πιάσης να απολαύσεις αυτό που το μάτι σου είχε μαρκάρει , και σαν το πιανες στα χέρια σου ,είτε το χαιρόσουνα , είτε του μιλούσες ,είτε το παραμέριζες. Το χαμόγελό σου εκανε τους άλλους να σε χαίρονται ,εδειχνες τον ευγενή σου χαρακτήρα ,και το γέλοιο πλούσιο σκορπούσε στον αγέρα γλυκιές τις νότες της χαράς σου. Ησουνα ενα υπέροχο κοριτσάκι . Μα ο χρόνος κυλούσε και συ μεγάλωνες ,άρχισες να σηκώνεσαι σαν μικρό ανθρωπάκι στα δυό σου ποδαράκια ,εκανες τα πρώτα σου τα πάσα , κι’απορούσες για το κατόρθωμα. Σιγά –σιγά σούγινε συνήθεια ,απολιόσουνα ,χωρίς βοήθεια ,και κατάφερνες μόνη τους πρώτους σου βηματισμούς ,τους βηματισμούς πούχαν σαν επιβράβευση το χειροκρότημα το δικό μας και το δικό σου. Και δεν ητανε περίεργο που εσύ το ένοιωθες σαν κατόρθωμα ,ετσι τουλάχιστον το βλέπαμε όλοι μας –και να ξέρεις οι παρεστώτες ήτανε ο πατέρας σου ,η μάννα σου, ο Θείος σου ο Σπύρος ,η γιαγιά η Βιβή κι’εγώ ο παπούς ο Γεράσιμος που γράφει και την ιστορια μας. Σήμερα μέρα των γενεθλίων σου , μας διασκεδάζεις με τα καμωματά σου ,με τις παρδαλές σου τις κουβέντες ,με τα χαμόγελα και την αναγνώρισή μας, σαν ανθρώπων πούναι δικοί σου. Να ζήσης ΜΙΧΑΕΛΑ-ΙΟΑΝΝΑ και του χρόνου σαν είμαι παρών, θα γράψω τις προόδους σου στην ζωή. Χρόνια σου πολλά χρυσό μου. ΛΟΡΝΙΌΝ lornion.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»