Αυτοί που φεύγουν μένοντας ΜΑΡΙΛΗ ΜΑΡΓΩΜΕΝΟΥ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ 

Αυτοί που φεύγουν μένοντας

ΜΑΡΙΛΗ ΜΑΡΓΩΜΕΝΟΥ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
«Τους εξήγησα ότι για λόγους συνέπειας με τον εαυτό μου δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Είναι η έσχατη ταπείνωση για μένα. Το πρωί, στις 11 που είναι η τελετή, εγώ θα παραιτηθώ».
Από την τελετή, έχουν περάσει 5 μέρες. Aλλά ο Γ. Ρωμανιάς είναι ακόμη εκεί: καθισμένος στην ωραία του καρέκλα, υφίσταται στωικά την «έσχατη ταπείνωση». Οταν τον ρωτούν, λέει πως «η παραίτησή μου είναι ισχυρή. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα φύγω αύριο το πρωί». Ούτε και μεθαύριο, όπως όλα δείχνουν. Ο κ. Ρωμανιάς, βλέπετε, είναι ο εκπρόσωπος της νέας ριζοσπαστικής κάστας, στην οποία εντάσσονται όλοι όσοι αγαπούν να φεύγουν... μένοντας. Υπαρχηγός στο νέο μπλοκ, που τα μέλη του κάνουν καθιστική διαμαρτυρία στα γραφεία τους, θα μπορούσε να χρισθεί η Νάντια Βαλαβάνη. Εκείνη έλεγε πως θα παραδώσει την έδρα της στον πρώτο επιλαχόντα, και ο φτωχός Συριζαίος είχε χαρεί. Τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που την άκουσε να λέει πως «αφού είπε ο κ. Γεωργιάδης πως πρέπει να παραδώσω την έδρα μου, εγώ δεν την παραδίδω!».
Και κάπως έτσι, η ώρα του αποχωρισμού δεν έφτασε ποτέ για κανέναν φευγάτο, παρότι όλοι τους είχαν υπογράψει πριν από τις εκλογές το χαρτί που έλεγε πως σε περίπτωση διαφωνίας η έδρα τους ανήκει στο κόμμα.

Το παράδοξο φαινόμενο, το περιέγραψε καλύτερα απ’ όλους ο Π. Λαφαζάνης παραδίδοντας το υπουργείο του: «Θέλω να σας πω ότι φεύγω», είπε. «Αλλά συνεχίζω να είμαι παρών»! Κι από δίπλα, ο Δ. Στρατούλης.
«Το όχι μου στη Βουλή, δεν αναιρεί τη στήριξή μου στην κυβέρνηση», λέει, και μετά καταψηφίζει όποτε βρει ευκαιρία. Και βέβαια, ο Γ. Βαρουφάκης. Που την επομένη του δημοψηφίσματος έλεγε πως «είναι μεγάλη ανακούφιση που ξεφορτώθηκα το υπουργείο» και έξι μέρες μετά δήλωσε πως «τώρα είμαι έτοιμος να επιστρέψω!». Για όλους αυτούς, και για όσους άλλους ετοιμάζονται να φύγουν μένοντας, τη Δευτέρα ο Π. Λαφαζάνης έχει ετοιμάσει γιορτή στο Πεδίον του Αρεως. Επ’ ευκαιρία των 5 ετών του «Iskra», θα βγάλει και ομιλία με τίτλο «Συνεχίζουμε! Το “όχι” δεν ηττήθηκε». Η κοινή λογική, αντιθέτως, υπέστη συντριπτική ήττα.
Έντυπη

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»