ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Ο ΙΤΑΛΟΣ

Μπαλοτέλι: «Ολα για τη μητέρα μου...»

Μπαλοτέλι: «Ολα για τη μητέρα μου...»
Στη θετή μητέρα του, που είναι πλέον μεγάλη σε ηλικία και ταξίδεψε τόσο μακριά για να παρακολουθήσει από κοντά τα παιχνίδια της Ιταλίας, αφιέρωσε ο Μάριο Μπαλοτέλι τα δύο γκολ που πέτυχε στον ημιτελικό με τη Γερμανία.
«Ηταν η καλύτερη βραδιά της ζωής μου, αλλά ελπίζω την Κυριακή (σ.σ. 1/7) να είναι ακόμη καλύτερη» είπε αρχικά ο άσος της Μάντσεστερ Σίτι.
«Στο τέλος του αγώνα πήγα στη μητέρα μου για να της αφιερώσω τα δύο γκολ. Αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή του ματς. Περίμενα πολύ καιρό γι' αυτή τη στιγμή, διότι η μητέρα μου δεν είναι πια νέα για να κάνει τόσο μεγάλα ταξίδια. Ηθελα να την κάνω ευτυχισμένη. Στον τελικό στο Κίεβο θα είναι και ο πατέρας μου» πρόσθεσε χαρούμενος και ταυτόχρονα συγκινημένος ο Μπαλοτέλι.
Σε ερώτηση για το τι είδους μουσική άκουγε πριν το ματς, απάντησε: «Ντρέικ, είναι άλλωστε φίλος μου...»
Δεν ξέχασε πάντως να εκθειάσει και τους συμπαίκτες του. «Ασίστ σαν αυτή του πρώτου γκολ μόνο ο Κασάνο μπορεί να δώσει. Ηταν εξαιρετικά και η πάσα του Μοντολίβο στο δεύτερο γκολ» είπε ακόμη.
Οσο για τον τρόπο που πανηγύρισε το δεύτερο γκολ βγάζοντας την μπλούζα του, όταν ρωτήθηκε αν ήταν προκλητικός, ο Μπαλοτέλι αστειεύτηκε: «Δεν νομίζω να τους έκανα να θυμώσουν. Τιμωρήθηκα με κίτρινη κάρτα. Είδαν όμως τους μυς μου και πρέπει να ζήλεψαν...»

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»