Ο τόπος μου

Ο τόπος μου.

Eίπα κι'εγώ στον εαυτό μου /μια τόσο δα σελιδούλα ,βλάφτει για ωφελεί τον τόπο, αμα γράφεις μ'άλλο κοντύλι και διαβάζεις με της ξενητειάς το μάτι? Μα .απάντηση ειλικρινά δεν πήρα Ετούτη η λανθάνουσα θέση μέσπρωξε στην διαφορετικότητα που σας παρουσιάζει σήμερα /Ο Τόπος μου /Ότίτλος και το νόημα είναι πάντρεμα της γης μου και της γραφής μου.Ευτυχείτε. λορνιόν. www.lornion.blogspot.com

το γέννημα της ίστοσελίδας είναι ενδειξη του τρόπου που αντιμετωπίζεις τα γεράματα .Εμπλεος αισιοδοξίας ατενίζεις το μέλλον δημιουργικά ,γιατί πιστεύεις πως το καθαρό μυαλό είναι η βασική αφετήρια του ευ ζην..Παρατηρώ την καθαρότητα των σκέψεών μέσα από τα γραφήματά σου ,φρονώντας πως είσαι ανεξάρτητος άνθρωπος .Μπράβο λορνιόν. Σπιρόκο.

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»