ΕΛΛΑΔΑ 27.12.2016 Famous Grouse: H διαχρονική γοητεία συναντά την σύγχρονη δημιουργικότητα

 
ΕΛΛΑΔΑ 

Famous Grouse: H διαχρονική γοητεία συναντά την σύγχρονη δημιουργικότητα

Το σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, μέσα από το famousforareason.gr, δίνει την ευκαιρία σε ξεχωριστές ιδέες να αναδειχθούν και να βραβευθούν.
Όταν η σκωτσέζικη παράδοση συναντά την σύγχρονη καινοτομία ο συνδυασμός μπορεί να είναι ονειρικός. Αυτό κάνει πράξη το δημοφιλές σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, που στις 6 Δεκεμβρίου παρουσίασε τη νέα του καμπάνια «Become Famous For A Reason» και δίνει την ευκαιρία σε κάθε δημιουργική ιδέα να αναδειχθεί μέσα από το famousforareason.gr και στο τέλος ένας μεγάλος νικητής θα έχει την ευκαιρία να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.
Ο καθένας μπορεί να μοιραστεί τη δική του «famous for a reason» ιδέα ή project που θα ήθελε να υλοποιήσει στο famousforareason.gr, μέχρι και τις 31 Δεκέμβρη. Οι οκτώ ιδέες που θα ξεχωρίσουν, θα παρουσιαστούν από τους εμπνευστές τους σε video, που θα δημιουργήσει το «Τhe Famous Grouse» για κάθε υποψήφιο και τα οποία θα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα για ψηφοφορία. Το κοινό θα αναδείξει την καλύτερη ιδέα, η οποία θα γίνει και πραγματικότητα.
Στο τέλος του διαγωνισμού ο μεγάλος νικητής θα λάβει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό που θα τον στηρίξει στην προσπάθειά του να γίνει «Famous For A Reason» και θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την ιδέα του στο TEDx Θεσσαλονίκης.
Κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας «Become Famous For A Reason» είναι ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ο οποίος την παρουσίασε σε ένα event εμπνευσμένο από τις πραγματικές ιστορίες ανθρώπων που χάρη στα επιτεύγματά τους έγιναν «Famous For A Reason». Πρόκειται για τους δύο ambassadors της καμπάνιας και συνοδοιπόρους σε αυτό το ταξίδι, που είναι ο διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης. Οι δικές τους ιστορίες αποτελούν όχημα για όποιον θέλει να διεκδικήσει την αναγνώριση της ιδέας που θα τον κάνει «Famous For A Reason».
Ήδη από την περσινή του καμπάνια, το The Famous Grouse μας σύστησε 60 ανθρώπους με όραμα και όνειρα, ξεκινώντας από τον ιδρυτή του Mathew Gloag, ο οποίος πριν από 120 χρόνια, ακολούθησε το όνειρό του. Όπως είχε πει: «όταν έχεις ένα όνειρο και το κυνηγάς με αφοσίωση, η αναγνώριση θα έρθει».
Φέτος, το The Famous Grouse κάνει το όνειρο πραγματικότητα, μέσα από το famousforareason.grαναδεικνύοντας την σύγχρονη δημιουργικότητα μαζί με τα δύο πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που έκαναν τη φήμη αυτού του σκωτσέζικου ουίσκι να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο: τον εξαιρετικά ισορροπημένο χαρακτήρα και τη μοναδικά απαλή γεύση.

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc