προτεραιότητες ...από Ανεξάρτητο-κεφαλονιάς

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

ΣΕ ΓΕΦΥΡΑ

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ

Η διευθέτηση του προβλήματος της Γέφυρας De Bosset, τα ζητήματα του Νοσοκομείου και ο χωροταξικός σχεδιασμός της ευρύτερης περιοχής του Αργοστολίου, είναι μέσα στις πρώτες προτεραιότητες του νέου βουλευτή Α. Παρίση, όπως προκύπτει από επιστολή που στέλνει και με την οποία χαιρετίζει το Συνέδριο για τα 250 χρόνια που το Αργοστόλι είναι η πρωτεύουσα της Κεφαλονιάς.

Ολόκληρο το κείμενο της επιστολής του κ. Παρίση έχει ως εξής:

Αγαπητέ Δήμαρχε,

Αργοστολιώτισσες και Αργοστολιώτες,

είναι μεγάλη η τιμή και η χαρά που ο πρώτος χαιρετισμός μου ως βουλευτής της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης αφορά το Αργοστόλι, την πρωτεύουσα του Νομού μας.

Το Αργοστόλι για όλους τους Κεφαλλονίτες και Θιακούς είναι κάτι σαν την ονειρεμένη πόλη. Ο πατέρας μου, λίγα χρόνια μετά τον πόλεμο, τότε που γυρίζαμε στα χωριά του νησιού πουλώντας τα εμπορεύματά μας, συνήθιζε να μου λέει ιστορίες για τη «Χώρα», για τις ομορφιές του λιμανιού, για έναν μεγάλο δρόμο πάνω από τη θάλασσα που το ένωσε με την απέναντι μεριά, για τα μαγαζιά, για τον μορφωμένο κόσμο που ζούσε εκεί, για τις «σιόρες», τους πανέξυπνους εμπόρους, το θέατρο, το αναγνωστήριο με τα χιλιάδες βιβλία αλλά και τις βεγκέρες με άφθονο ροσόλι και σουμάδα. Έτσι στο παιδικό μου μυαλό, η «Χώρα», το Αργοστόλι, είχε πάρει τις διαστάσεις μιας παραμυθένιας πόλης που μπορούσε να εκπληρώσει τα όνειρα κάθε παιδιού.

Θυμάμαι την πρώτη φορά που –μικρό παιδί- αγνάντεψα το προσεισμικό Αργοστόλι από ψηλά, από το Μύλο του Πετριά! Ήταν πανέμορφο το Αργοστόλι μας , με το λιμάνι του, τη γέφυρά του, τα τεράστια δημόσια κτίρια και τα αρχοντικά του. Ήταν παραμυθένιο και ας μην είχε τις σημερινές ανέσεις.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που ένιωσα. Ήταν σαν να έφθανα στο προορισμό μου: Στην αρχή ενός μεγάλου ταξιδιού από το λιμάνι του με πορεία όλο τον κόσμο. Και μήπως δεν έγινε έτσι;

Το Αργοστόλι πέρασε πολλά στο διάβα του χρόνου, και λυπάμαι που οι υποχρεώσεις μου στη Βουλή, δεν μου επέτρεψαν να είμαι σήμερα μαζί σας να μοιραστούμε όλα αυτά τα ενδιαφέροντα που θα ακουστούν.

Το Αργοστόλι έχει ένα λαμπρό παρελθόν , θέλω να πιστεύω ότι θα έχει και ένα λαμπρό μέλλον. Οφείλουμε όλοι μας πολλά ακόμα στη πρωτεύουσά μας και κυρίως στους ανθρώπους που ζουν και εργάζονται εδώ.

Αν και δεν μου αρέσει να στέλνω υποσχέσεις δια αλληλογραφίας, όμως, λόγω των περιστάσεων, επιτρέψατε μου να σας διαβεβαιώσω ότι σαν Βουλευτής του Νομού μας, θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για την πρωτεύουσά μας.

Ανάμεσα στις πρώτες μου προτεραιότητες είναι η λύση της υπόθεσης της Γέφυρας, η προσφορά άριστων ιατρικών υπηρεσιών από το Γενικό Νοσοκομείο και ο σύγχρονος χωροταξικός σχεδιασμός της ευρύτερης περιοχής.

Μαζί με τον Δήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή, με τους φορείς που σας εκπροσωπούν και κυρίως μαζί σας , θα συστρατευτούμε στον αγώνα για να διεκδικήσουμε λύσεις στα παλιά και σύγχρονα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Αργοστόλι, η πρωτεύουσά μας.

Το οφείλουμε στην ιστορία του, σε όλα όσα μας έχει προσφέρει, αλλά κυρίως το οφείλουμε στο μέλλον του.

Καλή επιτυχία στο έργο σας!

Αλέξανδρος Παρίσης

Βουλευτής Νομού Κεφαλονιάς και Ιθάκης

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc