Μισέλ Ομπάμα: «Ο Μπάρακ θα γίνει ένας εξαιρετικός πρόεδρος»

Η σύζυγος του γερουσιαστή από το Ιλινόι μίλησε στο συνέδριο των Δημοκρατικών προσπαθώντας να ενισχύσει την υποψηφιότητα του, ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου

Η σύζυγος του Μπάρακ Ομπάμα Μισέλ δήλωσε κατά την ομιλία της στο συνέδριο του Δημοκρατικού Κόμματος στο Ντένβερ ότι ο σύζυγός της θα γίνει ένας «εξαιρετικός πρόεδρος».

«Έρχομαι εδώ ως γυναίκα που αγαπάει τον άνδρα της και πιστεύει ότι θα γίνει ένας εξαιρετικός πρόεδρος», είπε, αναγνωρίζοντας στον Μπάρακ Ομπάμα έναν άνθρωπο του λαού, που βρίσκεται δίπλα σε εκείνους που υποφέρουν.

«Έρχομαι εδώ ως μητέρα δύο κοριτσιών που είναι οι κόρες των ματιών μου και το κέντρο της ζωής μου, είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι όταν ξυπνάω το πρωί και το τελευταίο που σκέφτομαι πριν κοιμηθώ. Το μέλλον τους, και το μέλλον όλων των παιδιών μας, είναι το κύριο μέλημά μου σε αυτές τις εκλογές», είπε η Μισέλ Ομπάμα.

«Και έρχομαι εδώ ως κόρη, που μεγάλωσε στο Σάουθ Σάιντ του Σικάγο από έναν πατέρα που ανήκε στην εργατική τάξη και μια μητέρα που έμενε στο σπίτι με τον αδελφό μου και εμένα. Η αγάπη της μητέρας μου υπήρξε πάντοτε η δύναμη που στήριζε την οικογένειά μας και μια από τις μεγάλες χαρές μου είναι να βλέπω την ακεραιότητά της, την φιλευσπλαχνία της και την εξυπνάδα της να καθρεφτίζονται στις δικές μου κόρες», είπε.

«Ο Μπάρακ και εγώ μεγαλώσαμε με το σεβασμό πολλών αξιών που μας είναι κοινές: ότι πρέπει να αγωνιζόμαστε για να κερδίσουμε αυτό που θέλουμε στη ζωή. Ότι ο λόγος μας είναι ιερός και πρέπει να πράξουμε αυτό που είπαμε ότι θα πράξουμε. Ότι πρέπει να αντιμετωπίζουμε με αξιοπρέπεια και σεβασμό τους άλλους, ακόμη και αν δεν τους γνωρίζουμε, ακόμη και αν δεν συμφωνούμε μαζί τους», είπε η Μισέλ Ομπάμα.

«Ξέρετε, αυτό που μου έκανε εντύπωση την πρώτη φορά που συνάντησα τον Μπάρακ είναι ότι, αν και είχε παράξενο όνομα, αν και μεγάλωσε στην άλλη πλευρά της ηπείρου, στη Χαβάη, η οικογένειά του έμοιαζε πολύ με τη δική μου».

«Τον μεγάλωσαν παππούδες που ανήκαν στην εργατική τάξη, όπως και οι γονείς μου, και μια μητέρα που δυσκολευόταν να πληρώσει τους λογαριασμούς της, όπως εμείς», είπε.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc

«Η Ελλάδα αισθάνεται αποκλεισμένη»