από τον -ανεξάρτητο-

ΗΛΙΑΣ: ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΑΙΝΩ...

Ολοκληρώνοντας την Τρίτη θητεία μου, ως Πρόεδρος της ΝΟΔΕ της Νέας Δημοκρατίας και με δεδομένο ότι δεν θα θέσω και πάλι υποψηφιότητα, όπως από καιρό ήταν γνωστό στους άμεσους συνεργάτες μου, θα ήθελα να κάνω έναν πολύ σύντομο απολογισμό της 9ετούς μου θητείας.
Ανέλαβα πρόεδρος το 1998. Η Νέα Δημοκρατία, στις βουλευτικές του 1996,είχε λάβει το μικρότερο ποσοστό ψήφων από κάθε άλλη φορά. Από την αρχή, μεθοδικά προσπάθησα, να συνενώσω τις δυνάμεις μας και να αυξηθεί η ποιότητα του πολιτικού μας λόγου στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη.
Οι προσπάθειες αυτές έφεραν αποτελέσματα. Η Νέα Δημοκρατία οδηγήθηκε σε νίκες στις Βουλευτικές του 2004, στις Ευρωεκλογές το 1999 και 2005 και στις Νομαρχιακές του 2002,και είχα την τύχη, ως πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε.να έχω συμβάλει κι’ εγώ σ ’αυτές τις επιτυχίες. Δυστυχώς στην διάρκεια της θητείας μου υπήρχαν και κακές στιγμές για την παράταξη , με αποκορύφωμα την διάσπαση της παράταξης, στις τελευταίες Νομαρχιακές εκλογές, που οδήγησαν και στην ήττα.
Όμως πιστεύω απόλυτα ότι τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν μπορούν και πρέπει να ξεπεραστούν. Μαζί ενωμένοι, μπορούμε να οδηγήσουμε τηνπαρά-ταξη σε νίκες στις επερχόμενες Βουλευτικές εκλογές. Από την δική μου πλευρά δηλώνω ότι παραμένω στρατιώτης της παράταξης και θα δώσω τη μάχη μαζί με όλους για την νίκη.

Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω πρώτα από όλους τον Πρόεδρο του Κόμματος και Πρωθυπουργό κ. Κώστα Καραμανλή, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όσες φορές συνεργαστήκαμε, όπως επίσης τους Γραμματείς της Κ.Ε. τον πρώην κ. Βαγγέλη Μεϊμαράκη και τον νυν κ. Λευτέρη Ζαγορίτη για την άριστη συνεργασία που είχα μαζί τους . Θέλω να ευχαριστήσω ακόμη τους Γραμματείς και τα μέλη του Οργανωτικού και τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλα τα στελέχη του κόμματος που συνεργάστηκαν μαζί μου κατά την διάρκεια της
Θητείας μου και όλα τα μέλη και τους οπαδούς που συμπαραστάθηκαν στις προσπάθειες μας.
Θέλω, επίσης , να ευχηθώ στον νέο Πρόεδρο, που θα εκλεγεί, καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που θα αναλάβει.

Τελειώνοντας και επειδή η διαφάνεια στα οικονομικά είναι για μένα καθοριστικό στοιχείο στην πολιτική, η νεοεκλεγείσα ΝΟ.Δ.Ε. θα αναλάβει Χωρίς κανένα χρέος και με ταμείο 10.268 Ευρω.
Η μόνη υποχρέωση που είχε η ΝΟ.Δ.Ε. προς εμένα για καταβολή ποσού 5.104 Ε.δεν θα γίνει γιατί παραιτούμαι από την είσπραξη αυτής της οφειλής .
Θέλω να φύγω έχοντας την υπερηφάνεια ότι όχι μόνο δεν ωφελήθηκα σε τίποτα, αλλά προσέφερα εκτός από προσπάθειες ,και οικονομικά, στα μέτρα των δυνατοτήτων μου.

Ηλίας Σ. Ζαφειράτος

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc