26/06/07 11:12
«Αλλαξε για πάντα η ζωή μου»
Φυλακή τέλος για τη μεταμελημένη χρυσή κληρονόμο Πάρις Χίλτον

Associated Press
Ελεύθερη η Πάρις Χίλτον έπειτα από 24 ημέρες στη φυλακή
Λος Αντζελες
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
Προηγούμενο άρθρο:
Την ερχόμενη Τρίτη θα αφεθεί ελεύθερη η Πάρις Χίλτον (24/6/2007)
«Ορδές» από κάμερες και ρεπόρτερ στις δικαστικές φυλακές του Λος Αντζελες για να απαθανατίσουν την ...απελευθέρωση της Πάρις Χίλτον. Η 26χρονη χρυσή κληρονόμος θα μιλήσει στον Λάρι Κινγκ για την «τρομερή και πραγματικά σκληρή εμπειρία που της άλλαξε τη ζωή».

Η Πάρις Χίλτον βγήκε από τις γυναικείες φυλακές του Λίνγουντ λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, έχοντας εκτίσει το ήμισι της ποινής των 45 ημερών που της επιβλήθηκε επειδή συνελήφθη να οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ για δεύτερη φορά. Δεν έκανε καμία δήλωση πριν επιβιβαστεί στο πολυτελές σπορ αυτοκίνητο των γονιών της και αναχωρήσει προς άγνωστη κατεύθυνση.

Η διάσημη κληρονόμος της ομώνυμης αλυσίδας ξενοδοχείων και πρωταγωνίστρια τηλεοπτικών ριάλιτι και όλων των πάρτι του Χόλιγουντ θα δώσει την Τετάρτη στο CNN και τον Λάρι Κινγκ την πρώτη της συνέντευξη μετά τη λήξη της περιπέτειάς της στη φυλακή.

Αρχικά ο Λάρι Κινγκ είχε προγραμματίσει να μεταδώσει την Τετάρτη συνέντευξη του Μάικλ Μουρ, όμως η Πάρις ...επικράτησε. Η ανακοίνωση για την πρώτη τηλεοπτική συνέντευξη της 26χρονης ήλθε έπειτα από φήμες ότι δύο μεγάλα αμερικανικά δίκτυα, το CNN και το NBC, διεκδικούσαν τη συνέντευξη έναντι μεγάλης αμοιβής.

Ο εκπρόσωπος του Λάρι Κινγκ δήλωσε ότι ο διάσημος δημοσιογράφος δεν πληρώνει ποτέ για συνεντεύξεις.

Σε τηλεφωνική συνέντευξη που έδωσε την προηγούμενη εβδομάδα μέσα από τη φυλακή στον Ράιαν Σίκρεστ η Πάρις Χίλτον χαρακτήρισε «τρομερή και πραγματικά σκληρή» εμπειρία τη φυλάκισή της, αλλά προσέθεσε ότι νοιώθει έτοιμη να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή της.

«Κατά κάποιο τρόπο, είμαι πραγματικά χαρούμενη που συνέβη αυτό, γιατί έχει αλλάξει για πάντα τη ζωή μου. Είμαι ευτυχισμένη για οτιδήποτε έχω, ακόμα και γιατί απλά έχω ένα μαξιλάρι τη νύχτα ή φαγητό» δήλωνε η Πάρις Χίλτον από το κελί της.

Η Χίλτον αποκάλυψε επίσης ότι στις πρώτες μέρες της φυλάκισής της έπαθε κλειστοφοβία. «Είμαι κλειστοφοβική και το κελί μου είναι πραγματικά μικρό. Είναι δύσκολα. Δεν υπάρχει τίποτα να κάνω. Ένα δωμάτιο με ένα κρεβάτι, μία τουαλέτα και ένα τραπέζι. Τρελάθηκα στην αρχή. Τώρα το έχω συνηθίσει» έλεγε λίγο πριν βγει από τη φυλακή.

Newsroom ΔΟΛ

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc