εφήμερα

Εφήμερα. Σήμερα του Μαρτιού την δωδεκάτην τον ειδικό γιατρό μου επισκέφτηκα, να τον συμβουλευτώ για τις υπόλοιπες του βίου μου τις μέρες , μα και να τον ευχαριστήσω για τίς σε υπερθετικό βαθμό σωστές και ταχείες παρεμβάσεις του, που απ’ οπως διεπίστωσα ηταν αναγκαίες , του χρόνου έχοντος αρνητικό ρόλο, στην όλη εξέλιξη της υγείας μου..Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός πως τούτη του Τορόντο η παροικία διαθέτει πιστούς στον Ιπποκράτειο όρκο επιστήμονες ,που τυχαίνει να διαθέτουν ευγένεια και έφεση προσφοράς στον συνάνθρωπο που πάσχει. Στην πεντάμηνη ταλαιπωρία μου και μέχρις νάποκτήσω εμπιστοσύνη στον νοσοκομειακό γιατρό ,δέχτηκα την προταση του οικογενιακού μου δόκτορος Βαβούγιου να μιλήσει σε φίλο του νεφρολόγο.Ειχα στην σοβαρότητα του πίστη, γιατι στα 20 χρόνια που με φρόντιζε ,είχα εδραιώσει το αλάθητο της διαγνωστικής του,. Ο ντως ανιμετωπίστηκα σαν σοβαρή πλέον περίπτωση, που χρειαζότανε μάχη με τον χρόνο για την διασωση του δεξιού μου νεφρού. .Μέσα σε δυό μέρες ,κιάφού πέρασα την βάσανο των εξετάσεων, αποφάσισε ο κ,Λογαράκις την άμεση επέμβαση στον νεφρό, με κίνητρο την περίσωσή του,με το άδεισμα των υγρών του.Ετσι ύστερα από λιγο καιρό με μια βίζιτα μου στον ίδιο, αποφάσισε την δευτερη επέμβαση ,δηλαδή το σπάσιμο της πέτρας που έφρασε την σωλήνωση .Χρειάστηκε να καταβληθεί προσπάθεια για να πετύχει η επέμβαση ,μα τελικά ενοιωσα μέσα στην αναισθησία μου την συντριβή της.Το κατάλαβα κι άπό του γιατρού το επιφώνημα ΟΛΑ ΚΑΛΑ και το σταμάτημα των μηχανημάτων που ακούστηκε Υστερα από τρεις ώρες ήμουν σπίτι μου. Μια περιπέτεια που δείχνει πως Βρέθηκα σε καλά χέρια και σε γιατρό που πιστεύει τον όρκο του.Μπράβο γιατρέ μου πιστεύω, να κατέβαλες μελέτη και προσπάθεια για μια δωδεκαετία προκειμένου νάποκτήσης τον κότινον της Ιποκράτειας επιστήμης την οποίαν τόσον επιτυχώς τιμάς ,σαν ιατρός και σαν άνθρωπος. Ειλικρινά σαν περπατούσες τους διαδρόμους του νοσοκομείου σε θαύμαζα..ΛΟΡΝΙΌΝ

--------------------
Lornion
http://lornion.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

επιλογές .....κεφαλονίτικα ανέκδοτα

Macmillan and Eisenhower in 1959 tv debate-bbc